Design Cabinet CZ

14.11. 2015

Evian v lahvi od Alexandera Wanga: Dokonalý obsah i forma!

Novinky

Přírodní minerální voda Evian se pro aktuální sezonu spojila s newyorským módním návrhářem Alexanderem Wangem. Výsledkem je limitovaná edice Evian x Alexander Wang. Nepřehlédnutelná lahev v kontrastní bílé a černé variantě v jednoduchém designu s čárovým kódem zaujme nejen milovníky minimalismu, které Wang každoročně oslovuje svými kolekcemi.

Klíčovou inspirací bylo Wangovo ikonické logo, které podtrhuje nadčasovou eleganci lahve. Čistota původu a chuti minerální vody Evian je v dokonalém souladu s čistým, racionálním designem značky Alexander Wang. Návrhář s radostí očekává, že se díky této spolupráci se svou značkou setká na nových místech, jako je například luxusní hotel nebo dobrá restaurace.

Limitovaná edice Evian od Alexandra Wanga bude dostupná v České republice a na Slovensku ve vybraných restauracích ve skleněné lahvi o objemu 0,75 l od 1.12.2015.

Značka Evian spolupracuje od roku 2008 každý rok s jedním z prestižních návrhářů – společně vytvářejí lahev pro limitovanou edici. Díky kreativním vizím umělců, jako jsou Paul Smith, Jean-Paul Gaultier, Issey Miyake nebo Elie Saab, je výsledkem každé takové spolupráce nová oslava čisté krásy a hravosti, nová interpretace ducha značky Evian skrze umění a design.

Alexander Wang

Alexander Wang se narodil a vyrůstal v americkém San Franciscu, později se přestěhoval do New Yorku, kde vystudoval Parsons School of Design. Již v roce 2007 ve svých 21 letech založil vlastní oděvní značku. Roku 2008 obdržel nejvyšší ocenění v rámci Vogue/CFDA Fashion fondu a navrhl svou první kolekci kabelek. V roce 2010 se ke klasické kolekci Alexander Wang přidala i kolekce T by Alexander Wang a o rok později linie Ready-to-wear. V té době Wang získal ocenění magazínu GQ jako nejlepší pánský designér roku a CFDA za nejlepší módní doplněk. V roce 2013 byl poctěn Fashion Group International oceněním, další rok nominován ve dvou CFDA Awards kategoriích. Alexander Wang otevřel svůj první obchod v únoru 2011 v newyorské čtvrti Soho. Dnes má více než 25 obchodů po celém světě. Jeho kolekce reprezentují jedinečný pohled na módu a vždy odrážejí jistou vnitřní vyrovnanost. Je známý pro svůj inovativní přístup, neustále vyvíjí a předělává typickou městskou uniformu naší doby.

 

Více informací v příloze.

Připojené obrázky

Připojené soubory

Naši partneři:

  • Slovenské centrum dizajnu